نمایشگاه صنعت سنگ india stonemart

نمایشگاه صنعت سنگ india stonemart

نمایشگاه صنعت سنگ بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ خواهد بود که جهان سنگ ابعاد طبیعی محصولات جانبی وخدمات را به طور جامع به نمایش می گذرجیپور هند مرکز نمایشگاه  وهمایش جیپور (jecc)تاریخ برگزاری 2025/2/1 به مدت 4 روز

به India Stonemart 2025خوش آمدید India Stonemart 2025بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ است که به طور جامع دنیای سنگ طبیعی، محصولات و خدمات جانبی را به نمایش می گذارد.

این رویداد سهامداران مختلف صنعت سنگ از جمله تولیدکنندگان داخلی و بین المللی، واردکنندگان و صادرکنندگان، مصرف کنندگان و خریداران، کارشناسان، ارائه دهندگان فناوری، معماران، سازندگان، مروجین و شرکت ها را گرد هم می آورد.

India Stonemart 2025مکانی ایده آل برای غرفه داران است تا محصولات، خدمات و تصویر برند خود را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان تبلیغ کنند و روابط تجاری و شبکه ای با مصرف کنندگان ایجاد کنند تا افق ها و چشم اندازهای تجاری خود را گسترش دهند. بستری را فراهم کند.

به بزرگترین نمایشگاه صنعت سنگ هند

به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی صنعت سنگ، سیزدهمین نسخه Stonemart – India Stonemart 2025که طی 5 تا 8 فوریه 2025برنامه ریزی شده است، نمایشی بدیع از دنیای سنگ های ابعاد طبیعی، محصولات جانبی و خدمات به طور جامع خواهد داشت. ذینفعان مختلف این صنعت به عنوان مثال. تولیدکنندگان داخلی و خارجی، صادرکنندگان/واردکنندگان، مصرف کنندگان و خریداران، کارشناسان، ارائه دهندگان فناوری، معماران، سازندگان، توسعه دهندگان، شرکت ها و غیره زیر یک چتر جهانی به نام Stonemart حضور خواهند داشت.

India Stonemart 2025یک پلت فرم ایده آل برای شرکت های شرکت کننده برای تبلیغ محصولات، خدمات و ابداع مجدد تصویر برند خود در بین مصرف کنندگان از سراسر جهان و ایجاد پیوندهای تجاری با آنها برای افزایش افق کسب و کار و چشم انداز آنها خواهد بود.

مرکز توسعه سنگ ها (CDOS) برگزار کننده و فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت هند (FICCI) برگزار کننده این رویداد است. شرکت توسعه صنعتی و سرمایه گذاری ایالت راجستان (RIICO) حامی اصلی این رویداد است.

India Stonemart به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین نمایشگاه ها، جایگاهی را در سناریوی نمایشگاه بین المللی ایجاد کرده است. زیرساخت ها، امکانات و خدمات کلاس جهانی به شرکت کنندگان ارائه می شود تا تجربه تجاری خود را تقویت کنند. India Stonemart 2025یک مقصد ایده آل برای مذاکره در معاملات تجاری و شبکه با پیشگامان تجارت برای انجام تجارت خواهد بود.

جیپور هند


شهر صورتی
جیپور، طراحی شده توسط Vidyadhar Bhattacharya، اولین شهر برنامه ریزی شده هند بود. پایتخت راجستان که در سراسر جهان به خاطر جواهرات رنگارنگش شناخته شده است، جذابیت تاریخ باستان را با تمام مزایای یک شهر بزرگ ترکیب می کند. این شهر مدرن و شلوغ یکی از سه گوشه مثلث طلایی است که شامل دهلی، آگرا و جیپور می شود.

نمایشگاه صنعت سنگ india stonemart

داستانی وجود دارد که در سال 1876 شاهزاده ولز در یک تور از هند دیدن کرد. مهاراجه رام سینگ از جیپور کل شهر را صورتی رنگ کرد، زیرا رنگ صورتی نماد مهمان نوازی بود. رنگ صورتی شهر منظره ای خیره کننده ایجاد می کند. جایپور با شکوه در پس زمینه قلعه ناهارگر، قلعه جایگر و معبد گل گانش ایستاده است.

قدمت جیپور به سال 1727 باز می گردد که توسط جی سینگ دوم، پادشاه کهربا تأسیس شد. با افزایش سریع جمعیت و کمیاب شدن آب، او پایتخت را از انور به شهری جدید منتقل کرد. معمار معروف Vidyadhar Bhattacharya از اصول ثابت Vastu Shastra هنگام ساخت شهر استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *