نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران میزبان نمایشگاه های مختلفی از جمله نمایشگاه سنگ است. این نمایشگاه که در شهر آفتاب برگزار می شود، با مساحتی بالغ بر 400 هکتار، یکی از پروژه های شاخص شهر تهران است.

مجموعه نمایشگاهی شامل بخش های مختلفی از جمله رستوران و کافه، سالن نمایشگاه، سالن کنفرانس و فضای سبز می باشد. نمایشگاه سنگ با حضور ۱۱۰ شرکت ایرانی و ۷ کشور دیگر آخرین دستاوردها و محصولات صنعت سنگ را به نمایش می گذارد.

هدف این نمایشگاه افزایش پتانسیل صادراتی صنعت سنگ های تزئینی از طریق ابتکاراتی مانند آموزش، توسعه بازار و بهبود مقررات است. نمایشگاه بین المللی آفتاب با تاکید بر تلاش برگزارکنندگان برای ایجاد یک رویداد درجه یک در بخش سنگ، محیطی مساعد و امکانات کافی برای غرفه داران فراهم می کند.

این نمایشگاه سنگ در شهر آفتاب اولین بار است که چنین رویدادی در شهر آفتاب برگزار می شود که نشان دهنده تلاش های گسترده برای ترویج صنعت سنگ است.امسال نیز همچون سال گذاشته نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب میزبان برگزاری نمایشگاه سنگ تهران درخردادماه 1403 خواهد بود.ساعت بازید از نمایشگاه 10-18خواهدبود.

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب چه مزایایی دارد؟

نمایشگاه بین المللی آفتاب چندین مزیت دارد که از آن جمله می توان به یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران، برگزاری نمایشگاه های بین المللی کتاب، ارائه محیطی دلپذیر و آرام با طرح های زیبای معماری، ورود رایگان برای بازدیدکنندگان، به نمایش گذاشتن منظر سنتی ایرانی و به نمایش گذاشتن عناصر ایرانی اشاره کرد.

جشن سال نو. علاوه بر این، نمایشگاه در نزدیکی بزرگراه‌های اصلی تهران واقع شده است، رویدادهای فصلی خاصی مانند نمایشگاه‌های لباس دارد، و قوانین خاصی را برای غرفه‌سازی رعایت می‌کند و تجربه‌ای با کیفیت را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان تضمین می‌کند

نمایشگاه بین المللی سنگ شهر آفتاب چه کاربردی دارد؟

نمایشگاه بین المللی سنگ شهرآفتاب به عنوان بستری برای نمایش سنگ های تزئینی، محصولات معدنی، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه می باشد. فضایی را برای شرکت ها فراهم می کند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند،

با متخصصان صنعت مانند انبوه سازان، معماران، دانشجویان و اساتید دانشگاه ارتباط برقرار کنند و فرصت های فروش محصولات مرتبط با سنگ را تسهیل کند. علاوه بر این، این نمایشگاه با هدف رسیدگی به نیازهای تخصصی صنعت سنگ، ارتقای شبکه بین ذینفعان، و افزایش دیده شدن و بازارپذیری محصولات سنگی در ساخت و ساز و بخش‌های مرتبط است.

 دلایل برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ شهر آفتاب چیست؟

دلایل برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ در شهرآفتاب شامل چند عامل کلیدی است. در مرحله اول این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن طیف متنوع سنگ های ایرانی در اشکال و اندازه های مختلف به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، افغانستان، روسیه و حتی کشورهای اروپایی مانند ایتالیا صادر می شود.

این نمایشگاه زمینه ای را برای کارخانه های سنگ ایران فراهم می کند تا محصولات خود از جمله سنگ های خام و فرآوری شده مانند کاشی و اسلب را به نمایش بگذارند.

ثانیاً، ایران با استخراج سالانه نزدیک به 14 میلیون تن سنگ‌های تزئینی، تولیدکننده قابل توجهی در جهان است. با این حال، صنعت سنگ با چالش هایی در فناوری، روش های استخراج، مدیریت، تامین سرمایه و بازاریابی مواجه است.

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

استراتژی ها و سیاست های تدوین شده به درستی می تواند نقش مهمی در رفع این چالش ها و پیشبرد صنعت سنگ داشته باشد. علاوه بر این، این نمایشگاه به عنوان مرکزی برای معماران، سازندگان، توسعه‌دهندگان، دانشجویان و اساتید دانشگاه عمل می‌کند و دید صنعت را افزایش می‌دهد و همکاری‌ها را در این بخش تقویت می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *