نمایشگاه بین المللی سنگ ورشو 

نمایشگاه بین المللی سنگ ورشو 

نمایشگاه بین المللی پردازش سنگ و ماشین آلات (Stonewash Show) یک رویداد B2B است که به صنایع پردازش سنگ و ماشین آلات اختصاص دارد. این نمایشگاه قرار است 2024/05/22 برگزار شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه Stonewash یک فرصت عالی برای حرفه ای ها در صنعت پردازش سنگ است تا آخرین محصولات، نوآوری ها و فناوری های خود را به نمایش بگذارند.

در این نمایشگاه طیف وسیعی از ماشین آلات، ابزار و تجهیزات پردازش سنگ و همچنین انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی به نمایش گذاشته می شود.

انتظار می رود که این رویداد تعداد زیادی بازدید کننده داخلی و بین المللی از جمله تولید کنندگان، تامین کنندگان، توزیع کنندگان و خریداران را به خود جذب کند.

این نمایشگاه یک بستر عالی برای شبکه سازی، اشتراک دانش و توسعه کسب و کار است. شرکت‌کنندگان این شانس را خواهند داشت که با شرکای بالقوه ملاقات کنند، فرصت‌های تجاری جدید را کشف کنند و در مورد آخرین روندها و پیشرفت‌های صنعت بیاموزند.

نمایشگاه Stonewash همچنین فرصتی عالی برای بازدیدکنندگان است تا محصولات، خدمات و فناوری های جدیدی را کشف کنند که می تواند به آنها در بهبود عملکرد و افزایش رقابت خود کمک کند.

نمایشگاه Stonewash توسط Ptak Warsaw Expo، یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه پیشرو در اروپا برگزار می شود. نمایشگاه Ptak Warsaw Expo سابقه طولانی در برپایی نمایشگاه های موفق در صنایع مختلف از جمله صنعت فرآوری سنگ دارد. این شرکت به دلیل حرفه ای بودن، تخصص و تعهد خود به ارائه رویدادهایی با کیفیت بالا که نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان را برآورده می کند، شناخته شده است.

انتظار می رود نمایشگاه استون واش یک رویداد مهم برای صنعت فرآوری سنگ در ایران و منطقه باشد. این نمایشگاه بستری منحصر به فرد برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، با همتایان خود در صنعت ارتباط برقرار کنند و فرصت های تجاری جدید را کشف کنند. نمایشگاه Stonewash رویدادی است که هیچکس در صنعت فرآوری سنگ نباید آن را از دست بدهد.

نمایشگاه Ptak Warsaw

به طور خلاصه، Ptak Warsaw Expo یک مرکز نمایشگاهی بزرگ و مدرن است که در ورشو، لهستان واقع شده است. در مجموع 143000 متر مربع فضای نمایشگاهی دارد و برای میزبانی از رویدادهای مختلف مناسب است.

این مرکز میزبان رویدادهای مختلفی از جمله نمایشگاه غذای ورشو، TT Warsaw، Electronics Show و FIWE Fitness Trade Show و Go Active Show بوده است. این مرکز در نزدیکی بزرگترین فرودگاه بین المللی کشور و مرکز ورشو واقع شده است و آن را به مکانی ایده آل برای جلسات تجاری بین المللی تبدیل کرده است.

نمایشگاه بین المللی سنگ ورشو 

نتیجه گیری

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و پردازش سنگ (Stonewash Show) یک رویداد B2B است که به صنایع پردازش سنگ و ماشین آلات اختصاص دارد. این نمایشگاه قرار است 2024/05/22برگزار شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. نمایشگاه Stonewash یک فرصت عالی برای حرفه ای ها در صنعت پردازش سنگ است تا آخرین محصولات، نوآوری ها و فناوری های خود را به نمایش بگذارند، با همتایان خود در صنعت ارتباط برقرار کنند و فرصت های تجاری جدید را کشف کنند. این نمایشگاه توسط شرکت Ptak Warsaw Expo یکی از برترین برگزارکنندگان نمایشگاه در اروپا برگزار می شود و پیش بینی می شود رویدادی قابل توجه برای صنعت فرآوری سنگ در ایران و منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *