نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز ازبکستان تاشکند (ازبکستان)Uzexpocentre

نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز ازبکستانتاشکند (ازبکستان)Uzexpocentre


UzBuild Tashkent نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز و طراحی داخلی UzBuild در تاشکند یکی از رویدادهای پیشرو در نوع خود در ازبکستان است. از زمان تأسیس در سال 2000، خود را به عنوان یک محل ملاقات مهم برای متخصصان از سراسر جهان که مایل به تبادل اطلاعات در مورد آخرین محصولات، خدمات و نوآوری ها در زمینه ساخت و ساز هستند، تثبیت کرده است. UzBuild یک رویداد سالانه است که توسط نمایشگاه های Iteca، برگزارکننده با تجربه نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.هدف این نمایشگاه جذب گردشگران و سرمایه گذاران خارجی در بخش ساخت و ساز ازبکستان است و بستری را برای تبادلات و روابط تجاری فراهم می کند. این مجموعه طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله فناوری ساختمان، مصالح ساختمانی، تکمیل داخلی و طراحی را پوشش می‌دهد و آن را به رویدادی ضروری برای متخصصان بخش‌های مختلف صنعت ساخت‌وساز تبدیل می‌کند.


کاتالوگ آنلاین نمایشگاه

این رویداد فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم با تولید کنندگان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات پیشرو، همراهی با آخرین روندها و پیشرفت ها، و تقویت یا ایجاد روابط تجاری جدید فراهم می کند. نکات برجسته شامل کنفرانس‌های تخصصی، سمینارها و ارائه‌هایی است که ارزش افزوده را ارائه می‌کنند

و درک عمیق‌تری از حوزه‌های خاص ارائه می‌دهند. محل برگزاری UzBuild، مرکز نمایشگاهی مدرن و مجهز UEC “Uzexpocenter” در تاشکند است. موقعیت مرکزی و زیرساخت عالی شرایط بهینه را برای حضور موفق غرفه داران و بازدیدکنندگان در نمایشگاه ایجاد می کند.

دسترسی به UzBuild تنها پس از پیش ثبت نام امکان پذیر است و انحصار را فقط برای بازدیدکنندگان حرفه ای و سرمایه گذاران علاقه مند تضمین می کند. این اقدام کیفیت تماس های صادقانه را بهبود می بخشد و تبادل موثر بین شرکت کنندگان را تسهیل می کند.

به طور خلاصه، UzBuild در تاشکند یک پلت فرم ضروری برای متخصصان صنعت ساخت و ساز است که می خواهند از آخرین روندها و فرصت ها در ازبکستان و فراتر از آن مطلع شوند. به لطف سنت طولانی، طیف گسترده ای از موضوعات و جهت گیری به سمت شبکه های بین المللی، نمایشگاه تجاری سهم قابل توجهی در ترویج نوآوری و سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز دارد. UzBuild هر ساله برگزار می شود و برای بیست و ششمین بار در مارس 2025  به مدت 4 روز در تاشکند برگزار می شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز ازبکستان – UzBuild 2025

25 تا 28 فوریه 2025 NEC “UZEXPOCENTRE”

بخش ساخت و ساز ازبکستان یکی از پویاترین بخش های اقتصاد ملی است.

در بخش ساخت و ساز، نرخ رشد در سال 2022 نسبت به سال 2021، 6.6 درصد بوده است. در سال های اخیر، ژاپن به یک سایت ساخت و ساز بزرگ تبدیل شده است و توسعه این صنعت توجه زیادی را در سطح سیاست ملی به خود جلب کرده است.

در این شرایط، پروژه‌ها و کارهای بزرگ در مقیاس بزرگ به تجهیزات، فناوری و مصالح ساختمانی مرتبط نیاز دارند. نمایشگاه بین المللی ازبکستان “UzBuild” به طور سنتی نقش مهمی در افتتاحیه فصل ساخت و ساز سالانه این کشور ایفا می کند.

این رویداد به یک رویداد حرفه ای مهم و شناخته شده در جامعه بین المللی ساخت و ساز تبدیل شده است. این نمایشگاه سالانه بهترین دستاوردها و تجربیات سازندگان مصالح، فناوری و تجهیزات ساختمانی داخلی و بین المللی را به نمایش می گذارد.

UzBuild تنها نمایشگاه معماری و طراحی داخلی در کشور است که به عنوان رویداد مورد تایید اتحادیه صنعت نمایشگاه های جهانی (UFI) شناخته شده است. این رویداد با حمایت رسمی مستمر وزارت ساخت و ساز، مسکن و خدمات عمومی جمهوری ازبکستان، انجمن Uzstroymaterialy و شرکت لیزینگ تخصصی جمهوری، KurilishMashLeasing برگزار می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ازبکستان که از 28 فوریه تا 3 مارس 2023 برگزار می شود، از نظر مقیاس و تعداد شرکت کنندگان نه تنها در ازبکستان، بلکه در ساخت صنعت نمایشگاهی رتبه اول را دارد و با اطمینان جایگاه خود را اشغال می کند.

در زمینه ساخت و ساز در منطقه، اندازه نمایشگاه در مقایسه با سال 2022 دو برابر شد و تمام غرفه های نمایشگاهی و فضاهای باز در Uze Expo Center NEC را اشغال کرد. رکورد تعداد بازدیدکنندگان حرفه ای شرکت کردند. نقشه های Uzbuild 2023:

مساحت کل نمایشگاه (ناخالص): 15000 متر مربع
تعداد شرکت کنندگان: 350
کشور کشور: 22 کشور: اتریش ، بلروس ، آلمان ، دانمارک ، هند ، ایران ، اسپانیا ، ایتالیا ، قزاقستان ، چین ، جمهوری قرقیزستان ، هلند ، لهستان ، پولین ، امارات متحده عربی ، روسیه ، ایالات متحده ، ترکیه ، ترکمنیستان ، ازبکستان ، ازبکیستان. ، فنلاند ، سوئیس
تعداد بازدید کنندگان حرفه ای: 12،866
مکان :: Uzexpocentre ، Tashkent ، Ouzbékistan.
غرفه ها و گروه های ملی: آلمان ، Türkiye ، هند و فدراسیون روسیه
غرفه های انبوه: مراکز پشتیبانی صادراتی در جمهوری تاتارستان ، ولسوالی های جمهوری بشاکورتیان ، اورنبرگ ، ولگوگراد و روستوف

نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز ازبکستانتاشکند (ازبکستان)Uzexpocentre

قسمت های اصلی نمایشگاه Uzbuild 2024:

مصالح و مواد ساختمانی
مواد اضافی
داخلی و طراحی
محصولات روشنایی و برق
ویندوز ، درها ، نماها
ابزار
ماشین آلات و تجهیزات برای تحول فلزات ، شیشه ، سنگ
ساخت خانه ها
مشاور املاک
محوطه سازی
بخش تخصصی فن آوری ها و تجهیزات ساختمانی –
BILD SONGUE 2023. بررسی ویدیوی غرفه دار

گزارش تصویر

لیست شرکت کنندگان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *