کاشی بین المللی اصفهان نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

کاشی بین المللی اصفهان نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

ISFAHAN INTER TILE 2025- نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

چرا در نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی ISFAHAN INTER TILE 2023 که در اردیبهشت ماه 1403در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود شرکت نکنید. این نمایشگاه دوسالانه متخصصان و علاقه مندان صنعت را از سراسر جهان گرد هم می آورد

تا آخرین روندها و پیشرفت ها در سنگ، مرمر، سرامیک، آشپزخانه، حمام، مبلمان و معماری را بررسی کنند. این رویداد که توسط شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود، بستری بی نظیر برای شبکه سازی، همکاری تجاری و کشف محصولات و راه حل های نوآورانه را فراهم می کند.

فرصت شرکت در تاثیرگذارترین نمایشگاه بین المللی منطقه را از دست ندهید. نمای کلی: ISFAHAN INTER TILE 2025اولین نمایشگاه بین المللی است

که به نمایش آخرین گرایش ها و نوآوری ها در زمینه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی اختصاص دارد. این رویداد دوسالانه که توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود، بستری را برای متخصصان و بازدیدکنندگان تجاری فراهم می‌کند

تا بتوانند به شبکه، همکاری و نمایش طیف وسیعی از محصولات، فناوری‌ها و خدمات در زمینه سنگ، مرمر و سرامیک بپردازند. خانه بخش نمایشگاه، ساخت و نصب. ISFAHAN INTER TILE که در دسامبر 2025(؟) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود،

رهبران صنعت، تولید کنندگان، تامین کنندگان و توزیع کنندگان را از سراسر جهان گرد هم می آورد. این نمایشگاه با تمرکز بر تقویت مشارکت های تجاری و گسترش دسترسی به بازار، نقطه ملاقات مهمی برای متخصصان صنعت، معماران، طراحان و کارآفرینانی است

که به دنبال آخرین روندها، ایده ها و راه حل ها هستند. بازدیدکنندگان می‌توانند طیف وسیعی از محصولات از جمله کاشی‌های تزئینی کف و دیوار، کاشی‌های سرامیکی و چینی، کاشی‌های معرق، لوازم حمام، لوازم حمام، میز آشپزخانه و مصالح ساختمانی نوآورانه را مشاهده کنند.

این نمایشگاه یک نمای کلی از صنعت ارائه می دهد و بستری برای به اشتراک گذاری دانش، شناسایی روندها و جلوتر از رقبای خود است. برای تولیدکنندگان، توزیع کنندگان یا متخصصان صنعت کاشی که به دنبال شبکه سازی، کشف محصولات جدید و کسب دانش بازار هستند،

INTER TILE 2023 اصفهان رویدادی است که نباید از دست داد. با ما در اصفهان تجربه تجاری غنی به دست آورید و به شکل گیری آینده صنعت کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی کمک کنید.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ایران 2025

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران (CERAFAIR) صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان تجاری در زمینه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و تجهیزات از شهرهای ایرانی و شرکت های خارجی را گرد هم می آورد. ما تبادل اطلاعات می کنیم و جدیدترین محصولات را مطابق با روند صنعت ارائه می دهیم. آیا مشتاقانه منتظر شرکت هستید؟

کاشی بین المللی اصفهان نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

منتظریم شما را آنجا ببینیم. ما به عنوان یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه‌های انفرادی در ایران و با تجربه در اجرای موفق پروژه‌های نمایشگاهی برای شرکت‌های سراسر جهان، هر آنچه را که در طول سفر نمایشگاهی شما در ایران نیاز دارید، فراهم می‌کنیم.

ما تجربه ای بی دردسر از تجارت در ایران را به شما پیشنهاد می کنیم و تمام بار را از دوش شما برمی داریم. ما همچنین برای ثبت نام قبلی، ثبت نام، انتخاب غرفه، راه اندازی غرفه، تجهیزات، منابع انسانی و غیره پشتیبانی می کنیم.

علاوه بر این، ما سال ها تجربه در هدایت چندین سفر تجاری CIP و سفرهای سیاسی VIP به ایران از سراسر جهان، ارائه اقامت، حمل و نقل، خدمات ترجمه، خدمات ویزا و غیره ارائه می دهیم. کاری که ما می توانیم برای شما انجام دهیم این است.

که پس از ورود شما به ایران، خدمات مشاوره کسب و کار و ترویج تجارت در ایران ارائه دهیم و تجربه ای فراموش نشدنی از حضور/بازدید از نمایشگاه داشته باشید.

هنگام کار در بازار ایران مطمئن شوید که در مسیر درستی قرار دارید. تیم مشاوران تجاری ما شما را از هدف به نتیجه، تفاهم نامه تا قرارداد، سفارش تا تحویل راهنمایی می کنند.

در نمایشگاه تجاری شما، ما جلسات B2B را از طرف شما سازماندهی می کنیم، مشتریان/سرمایه گذاران بالقوه را به غرفه خود دعوت می کنیم و در نهایت اطمینان می دهیم که هر تعامل تجاری اهداف تجاری شما را به حداکثر می رساند. من آن را تضمین می کنم.

اطلاعات دقیق بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ایران 2025

نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی (CERAFAIR) از 22تا 2دی ماه 1403به مدت 4 روز در اصفهان برگزار می شود. نمایشگاه سرامیک و لوازم بهداشتی نمایشگاه بین المللی سرامیک و چینی که توسط اتحادیه سرامیک سازان ایران برگزار می شود با نام CERACERFAIR شناخته می شود. .

هدف انجمن تولیدکنندگان سرامیک ایران که این رویداد را برگزار می کند، ارتقای صادرات، توسعه تولید داخلی، حمایت از کسب و کار، اطمینان از در

دسترس بودن خطوط تولید اعم از تامین کنندگان تجهیزات، قطعات و مواد و در نهایت تامین یک بازی رقابتی است. رشته. شرکت بزرگ محصولات با کیفیت بالا که به طور فعال به نیازهای مصرف کننده پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *