نمایش عتیقه جات برای پارک های ،باغ ها وبازسازی ها

نمایش عتیقه جات برای پارک های ،باغ ها وبازسازی ها

PETRA 2025- نمایش عتیقه جات برای پارک ها، باغ ها و بازسازی ها

به PETRA 2025، نمایشگاهی بی نظیر از عتیقه جات برای پارک ها، باغ ها و بازسازی ها، از 11 تا 19 فوریه 2023 در مرکز نمایشگاهی Modena Fiere بپیوندید.

این رویداد سالانه با هدف حرفه ای های تجارت و عموم مردم، فرصتی منحصر به فرد برای کشف آخرین روندها در باغبانی، لوازم خانگی، هنر و عتیقه جات، بازسازی خانه و موارد دیگر ارائه می دهد.

PETRA

2025که توسط Studio Lobo Srl و Modena Esposizioni S.r.l سازماندهی شده است، طیف گسترده ای از غرفه داران و علاقه مندان را گرد هم می آورد که به بهبود فضاهای بیرونی و احیای خانه ها اختصاص یافته اند. این رویداد ویژه با حضور کارشناسان صنعت و محصولات نوآورانه را از دست ندهید.

توضیحات: PETRA 2025بزرگترین نمایشگاه عتیقه برای پارک ها، باغ ها و پذیرایی است و از 11 تا 19 فوریه 2023 در Modena Fiere برگزار می شود.

این رویداد مورد انتظار برای افراد حرفه ای و عموم مردم ضروری است، زیرا همه علاقه مندان به تغییر فضاهای بیرونی و بازسازی خانه را به خود جذب می کند. PETRA 2025یک نمایشگاه بین المللی مشهور است .

که بستری جامع برای کشف آخرین روندها و نوآوری ها در باغبانی، تجهیزات، هنر و عتیقه جات، بازسازی خانه و موارد دیگر فراهم می کند. با غرفه داران متخصص در ابزار باغ، سنگ، سنگ مرمر، سرامیک و تمام جنبه های طراحی فضای باز، چیزی برای همه، چه آماتور و چه حرفه ای وجود دارد.

PETRA 2025که توسط Studio Lobo Srl و Modena Esposizioni S.r.l سازماندهی شده است، تجربه ای همهجانبه است که در آن شرکت کنندگان می توانند با طیف گسترده ای از غرفه داران ملاقات کنند، با کارشناسان صنعت تعامل داشته باشند،

در سمینارهای اطلاعاتی شرکت کنند و محصولات و خدمات مختلف را تبلیغ کنند. قول می دهم. پروژه چه یک معمار منظر باشید که به دنبال الهام گرفتن است، یک علاقه‌مند به بهبود خانه که به دنبال تغییر فضای خود است، یا حرفه‌ای که به دنبال شبکه‌سازی و توسعه کسب‌وکارتان است.

PETRA 2025فرصتی بی‌نظیر برای ارتباط با افراد همفکر و یافتن بهترین‌ها ارائه می‌دهد. راه حل ها اگر علاقه مند هستید، این رویداد ویژه را در Modena Fiere از دست ندهید. تقویم های خود را برای PETRA 2024 علامت گذاری کنید، پارک ها، باغ ها و نمایشگاه بازسازی که پروژه های شما را الهام می بخشد و متحول می کند.

مودنا (ایتالیا)

مودنا (انگلیسی: /ˈmɒdɪnə/،[3] آمریکایی: /ˈmoʊd-/،[4][5] ایتالیایی: [ˈmɔːdena]ⓘ؛ Modna [ˈmɔdnɐ]؛ اتروسکی: Mutna؛ لاتین: Mutina) یک شهر و کمون است ( شهرداری در دامنه‌های جنوبی دره پو در استان مودنا، امیلیا رومانیا، شمال ایتالیا).

شهر و محل اسقف نشینی به دلیل صنعت خودروسازی معروف است، ماشین های اسپرت معروف ایتالیایی فراری، دی توماسو، لامبورگینی، پاگانی و مازراتی در آنجا کارخانه دارند و همه خودروسازان به جز لامبورگینی کارخانه های خود را در آنجا دارند.ما دفتر داریم.

که در. مراکز در داخل یا نزدیک شهر واقع شده اند. یکی از خودروهای فراری، 360 مودنا، به نام خود شهر نامگذاری شده است. کارخانه تولید فراری و تیم Scuderia Ferrari F1 در Maranello در جنوب شهر مستقر هستند.

دانشگاه مودنا، که در سال 1175 تاسیس شد و توسط فرانچسکو دوم داست در سال 1686 گسترش یافت، در اقتصاد، پزشکی و حقوق تخصص دارد و دومین آتنیوم قدیمی ایتالیا است. افسران ارتش ایتالیا در آکادمی نظامی مودنا آموزش دیده اند

و در بخشی از کاخ دوکال باروک اقامت دارند. Biblioteca Estense شامل کتاب های تاریخی و 3000 نسخه خطی است. کلیسای جامع مودنا، برج Ghirlandina و Piazza Grande در سال 1997 به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شدند. مودنا همچنین در دنیای آشپزی به دلیل تولید سرکه بالزامیک معروف است.

شهر مودنا برای ماریا مودنا، ملکه انگلستان و اسکاتلند است. تنور اپرا، لوچیانو پاواروتی و سوپرانو متولد مودنا، میرلا فرنی. انزو فراری، بنیانگذار شرکت خودروسازی فراری. کشیش کاتولیک گابریل آمورث. سرآشپز ماسیمو بوتورا. فرانکو بونویگینی کاریکاتوریست. گروه Ramblers شهر مودنا و فرانچسکو گوچینی خواننده و ترانه سرا چندین دهه است که در اینجا زندگی می کنند. جغرافیا

نمایش عتیقه جات برای پارک های ،باغ ها وبازسازی ها

مودنا در پیانولا پادانا واقع شده است و با دو رودخانه سکیا و پانارو هم مرز است که از رودخانه پو سرازیر می شوند. نماد حضور آنها با فواره دو رود جوزپه گرازیوسی در مرکز شهر است. این شهر از طریق کانال ناویلیو به پانارو متصل می شود.

Apennines تقریباً 10 کیلومتر (6 مایل) جنوب شهر شروع می شود. شهرداری به چهار منطقه تقسیم شده است. وجود دارد:

مرکز تاریخی (مرکز تاریخی سن کاتالدو)
کروستا (San Lazzaro – Eastern Modene، Crocetta)
Good Shepherd (Good Shepherd, Sant’Agnese, San Damaso)
سن فاوستینو (S. Faustino – Saliceta San Giuliano، Madonnina – Quattro Ville)
تهویه مطبوع
آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب با تأثیرات قاره ای دارد. میانگین بارندگی سالانه 809 میلی متر (31.9 اینچ) است. تابستان ها گرم و زمستان ها خنک همراه با برف است. بر اساس سیستم کوپن آب و هوا بر اساس Cfa طبقه بندی می شود.

مودنا فایر

نجات آتش نشانی مودنا یک سازمان آتش نشانی و نجات 100٪ داوطلب است که با افتخار به ساکنان منطقه آتش نشانی مودنا واقع در جنوب شهرستان اولستر، نیویورک خدمت می کند. ما تمام تجهیزات لازم برای آتش نشانان و آمبولانس ها را داریم.

وزارت ما در شرایط مختلف اضطراری با چالش های زیادی روبرو بوده است، اما ما همیشه بر آنها غلبه کرده ایم. اعضای ما مظهر غرور، خدمت، فداکاری و تعالی هستند. ما همیشه به دنبال داوطلبان جدید برای پیوستن به این تیم برنده هستیم.

در صورت تمایل لطفا به صفحه استخدام عضویت مراجعه نمایید. منطقه آتش نشانی مودنا در سومین دوشنبه هر ماه ساعت 7:30 بعد از ظهر در ایستگاه آتش نشانی مودنا جلسه عمومی برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *