نمایشگاه کاشی و سنگ عمانTSS

نمایشگاه کاشی و سنگ عمانTSS

کاشی و سنگ عمان را نشان می دهد

نمایشگاه کاشی و سنگ یک پلت فرم تجارت و تجاری حرفه ای برای صنعت سنگ طبیعی و کاشی است که در آن شرکت های داخلی و بین المللی محصولات کاشی و سنگ آخرین پیشرفت ها و فناوری های سنگ، محصولات نوآورانه را به نمایش می گذارند و بازدیدکنندگان را جذب می کنند. آی تی. در مورد روند صنعت . ارتباطات صنعتی ایجاد کنید که برای شرکت و موقعیت شما ارزشمند است.

نمایشگاه کاشی و سنگ 2024، مسقط، عمان

کاشی و سنگ عمان را نشان می دهد
تاریخ: 5 تا 2فوریه 2025
مکان: مرکز نمایشگاه و همایش عمان، مسقط، عمان.
وب سایت: http://www.idfoman.com.

TSS عمان یک پلت فرم ایده آل برای نمایش محصولات سنگ تمام شده و ناتمام و همچنین جدیدترین طرح ها و تکنیک های سنگ در این صنعت فراهم می کند.


این یک رویداد منحصر به فرد در مسقط است که با ارائه سنگ های طبیعی، گرانیت، مرمر، سرامیک، سنگ های مهندسی و سنگ های پیش ساخته، نیازهای صنعت ساختمان را برآورده می کند. این یک فرصت منحصر به فرد برای بهبود مشخصات کسب و کار شما است. شبکه سازی و ملاقات با مشتریان جدید. توزیع کنندگان و توزیع کنندگان جدید پیدا کنید. معرفی محصول، پیشنهادات، یا نمایش. بازار ساخت و ساز بازسازی شده عمان را کاوش کرده و از آن بهره ببرید.

نمایش کاشی و سنگ

نمایشگاه کاشی و سنگ پلت فرمی است که به صنعت کاشی و سنگ طبیعی اختصاص دارد که در آن شرکت ها محصولات، طرح ها، فناوری و نوآوری های خود را به نمایش می گذارند. شرکت کنندگان بینش های ارزشمندی به دست می آورند، روندها را کشف می کنند و ارتباطات ارزشمندی با صنعت ایجاد می کنند.

نمایشگاه کاشی و سنگ عمانTSS

نمایشگاه کاشی و سنگ (TSS عمان)

نمایشگاه کاشی و سنگ (TSS عمان) از 5 تا 7 فوریه 2024 در مسقط عمان برگزار می شود. نمایشگاه کاشی و سنگ (TSS عمان) که با همکاری نیروهای دفاعی اسرائیل عمان برگزار می شود، مکانی ایده آل برای نمایش محصولات سنگی تمام شده و ناتمام و همچنین جدیدترین طرح ها و تکنیک ها در این زمینه سنگ است. . این یک رویداد منحصر به فرد در مسقط است که با ارائه سنگ های طبیعی، گرانیت، مرمر، سرامیک، سنگ های مهندسی و سنگ های پیش ساخته، نیازهای صنعت ساختمان را برآورده می کند. این یک فرصت منحصر به فرد برای بهبود مشخصات کسب و کار شما است. شبکه سازی و ملاقات با مشتریان جدید. توزیع کنندگان و توزیع کنندگان جدید پیدا کنید. معرفی محصول، پیشنهادات، یا نمایش. بازار ساخت و ساز بازسازی شده عمان را کاوش کرده و از آن بهره ببرید. نمایشگاه کاشی و سنگ (TSS عمان) یک رویداد است و من رویدادهایی مانند این را دوست دارم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *