نمایشگاه سنگ تهران شهر آفتاب

نمایشگاه سنگ تهران شهر آفتاب

نمایشگاه سنگ تهران یک رویداد بین المللی مهم است که سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مرتبط را در ایران به نمایش می گذارد. این نمایشگاه به عنوان سکویی برای پیشتازان صنعت ایران، تولیدکنندگان سنگ های تزئینی و تجهیزات معدنی است

تا محصولات باکیفیت خود را به نمایش بگذارند. این رویداد با هدف تقویت تجارت خارجی، تقویت همکاری‌های اقتصادی داخلی و بین‌المللی، ترویج رقابت سالم، تبادل دانش فنی، انتقال فناوری، ارتقای روابط بین‌المللی، گسترش نرم‌افزار، خدمات فنی و مهندسی مرتبط با سنگ‌ها و تسهیل آموزش عمومی و انتشار اطلاعات برگزار می‌شود.

نمایشگاه سنگ تهران فرصت بی نظیری را برای فعالان صنعت فراهم می کند تا دستاوردهای خود را ارائه دهند، تعامل داشته باشند و آخرین پیشرفت های صنعت سنگ را برجسته کنند.

این رویداد با حضور بیش از 6000 کارخانه و 1200 معدن سنگ متنوع و منحصر به فرد، بر اهمیت هویت و اعتبار صنعت سنگ ایران تاکید دارد. این نمایشگاه مرکزی برای معرفی مواد داخلی، بومی و سازگار با محیط زیست، با تاکید بر معماری پایدار و تقویت وحدت در صنعت سنگ است. نمایشگاه سنگ تهران رویدادی محوری است که نوآوری، تخصص و روحیه مشارکتی صنعت سنگ ایران را به نمایش می گذارد.

برگزار کننده شرکت روشان روز

برگزار کننده شرکت روشان روز یک مرکز اطلاعات سنگ در ایران است. این شرکت فعالیت‌های متعددی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، ارائه اطلاعات مربوط به صنعت سنگ، و ارتباط با تولیدکنندگان و علاقمندان به این صنعت را بر عهده دارد.

همچنین، شرکت روشان روز اطلاعات مفیدی در زمینه نمایشگاه‌های برگزارشده و درباره خود شرکت را ارائه می‌دهد. از طریق وب‌سایت خود و همچنین از طریق IranTalent، این شرکت اطلاعات جامعی درباره فعالیت‌ها و خدمات خود را ارائه می‌دهد.

 آقای محمد مطیعی، مدیر برگزاری نمایشگاه و مدیر عامل شرکت روشان روز، یک فرد با تجربه و توانمند در صنعت برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها است. او با داشتن سابقه کاری قابل توجه و تخصص در این زمینه، به عنوان یک رهبر موفق و خلاق شناخته می‌شود.

نمایشگاه سنگ تهران شهر آفتاب

ونمایشگاه سنگ تهران بزرگ ترین نمایشگاه در سال 1403 خواهد بود ومتشکل از تعداد افراد متخصص است آنها با امدن به این نمایشگاه از تخضصص همدیگر مطلع خواهند شد وایدههای خود را باهم مبادله میکنند.این نمایشگاه بزرگ در شهر آفتاب در تاریخ 2024 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *