نمایشگاه بین المللی گرانیت، مرمر و سنگ های زینتیREVESTIR – نمایشگاه کاشی و سنگ برزیل

نمایشگاه بین المللی گرانیت، مرمر و سنگ های زینتی

 

REVESTIR – نمایشگاه کاشی و سنگ برزیل 2025| نمایشگاه بین المللی گرانیت، مرمر و سنگ های زینتی

به ما در REVESTIR – Tile and Stone Brazil 2025، نمایشگاه بین المللی گرانیت، سنگ مرمر و سنگ های تزئینی بپیوندید. جدیدترین گرایش های سنگ، مرمر و سرامیک در معماری، دکوراسیون، طراحی خانه و دفتر، مبلمان و نورپردازی را کشف کنید.

این کنفرانس حرفه ای سالانه که از 19 تا 3مارس 2025در مرکز نمایشگاه Transamerica در سائوپائولو برگزار می شود، رویدادی است که نباید برای حرفه ای ها و علاقه مندان به این حوزه از دست داد.

REVESTIR که توسط NürnbergMesse Brasil و NürnbergMesse GmbH سازماندهی شده است، بستر ایده آلی را برای شبکه، یافتن و کشف فرصت های تجاری جدید فراهم می کند.

این رویداد شاخص برای صنعت سنگ و ساختمان را از دست ندهید!توضیحات: REVESTIR – نمایشگاه کاشی و سنگ برزیل 2025مقصدی ایده آل برای حرفه ای ها در زمینه سنگ، مرمر و سرامیک است.

این رویداد تجاری بین المللی با ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات، بستری جامع برای کشف آخرین روندها، ایجاد شبکه با رهبران صنعت و کشف فرصت های تجاری فراهم می کند.

این نمایشگاه از 19 تا 3مارس 2025در مرکز نمایشگاه Transamerica در سائوپائولو برگزار می شود. به لطف موقعیت عالی ما، شرکت کنندگان می توانند به راحتی از مناطق مختلف شهر به رویداد برسند.

REVESTIR تعداد زیادی غرفه دار دارد که در زمینه سنگ، مرمر و سرامیک و همچنین ساخت و ساز، دکوراسیون، لوازم خانگی و اداری، مبلمان و اثاثیه حضور دارند. بازدیدکنندگان می توانند

طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا گرانیت، سنگ مرمر و سنگ های تزئینی و همچنین فناوری ها و راه حل های نوآورانه را بیابند. REVEST که

توسط Nurnberg Messe Brasil و Nurnberg Messe GmbH که به دلیل تجربه خود در سازماندهی نمایشگاه های در سطح جهانی مشهور هستند،

سازماندهی شده است، رویدادی بسیار مورد انتظار است که شرکت کنندگان ملی و بین المللی را گرد هم می آورد. ما یک پلت فرم منحصر به فرد برای ایجاد ارتباطات جدید، نمایش محصولات شما و کشف شراکت های تجاری ارائه می دهیم.

به REVESTIR – نمایشگاه کاشی و سنگ برزیل 2024 بپیوندید و بخشی از صنعت پر رونق سنگ باشید. چه خریدار، تامین کننده، تولید کننده یا متخصص صنعت باشید، این رویداد فرصت ارزشمندی را برای گسترش شبکه خود و ماندن در بازار رقابتی فراهم می کند. این رویداد هیجان انگیز را از دست ندهید – برای رزرو جای خود همین الان ثبت نام کنید!

نمایشگاه REVESTIR در سائو پائولو، برزیل، کاشی، گرانیت، مرم

در نمایشگاه REVESTIR در سائو پائولو، برزیل، کاشی، گرانیت، مرمر و سنگ‌های زینتی به عنوان محصولات اصلی به نمایش گذاشته می‌شوند.

این نمایشگاه بین‌المللی بزرگترین و معتبرترین رویداد در زمینه صنایع ساختمانی و تزئینی است که هر ساله طی فهرست قراردادهای بین‌المللی و اقلیمی و توسط صاحبان کسب‌وکارها، معماران، طراحان داخلی و خارجی، مهندسان عمران، سازندگان و مصرف‌کنندگان انجام می‌شود.

نمایشگاه بین المللی گرانیت، مرمر و سنگ های زینتی

Transamérica Exhibition Center به عنوان مرکز برگزاری این نمایشگاه معروف واقع در سائو پائولو انتخاب شده است که هر ساله میزبان هزاران بازدیدکننده و شرکت‌کننده از سراسر جهان می‌باشد. این رویداد چهار روزه با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، طراحی‌ها و روند‌های صنعتی در زمینه کاشی و سنگ‌های برزیلی به مخاطبان خود پیشنهاد می‌دهد.

علاوه بر محصولات، REVESTIR همچنین فرصتی مناسب برای برقراری ارتباطات تجاری، شناختن اخبار جدید صنعت و ایجاد شبکه پروژه‌های جدید در این حوزه فراهم می‌کند. با حضور در این نمایشگاه، شرکت‌ها و فعالان می‌توانند بهترین فرصت‌ها را برای توسعه کسب‌وکار و افزایش تعاملات با صنعتگران بین‌المللی را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *