نمایشگاه بین المللی شومینه، اجاق گاز و اجاق گاز در روسیه، NIS و کشورهای بالتیک

نمایشگاه بین المللی شومینه

 نمایشگاه بین المللی شومینه، اجاق گاز و شومینه گازی در روسیه، کشورهای مستقل مشترک المنافع و کشورهای بالتیک در Crocus Expo IEC در 18 آوریل 2024 است. این رویداد بخشی از تقویم Crocus Expo برای سال 2024 است. ، مجموعه ای از محصولات مرتبط با شومینه، اجاق گاز و شومینه گازی را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه در شهر مسکو روسیه در مرکز نمایشگاه های بین المللی Crocus Expo در تاریخ 2024/04/18 برگزار می شود.

اتاق با شومینه 2024

سالن شومینه در Crocus Expo IEC از 18 تا 21 آوریل 2024 برگزار می شود و اخبار شرکت های روسی و بین المللی مرتبط با دکوراسیون داخلی، تهویه مطبوع، تبرید، لوله کشی، مواد، گرمایش، تجهیزات و فناوری را ارائه می دهد.
سوالات متداول

اتاق شومینه چه زمانی برگزار می شود؟


Fire Room از 18 آوریل تا 21 آوریل 2024 اجرا می شود. “تالار شومینه” نمایشگاه و نمایشگاهی است که هر ساله در مسکو برگزار می شود. معمولا در ماه آوریل. کدام اتاق شومینه دارد؟
سالن شومینه در مرکز نمایشگاه های بین المللی Crocus Expo، خیابان مزنرودنایا، شماره 16، مسکو، روسیه برگزار می شود. نمایشگاه سایر کالاهای خانگی در مسکو
چه چیزی در اتاق با شومینه به تصویر کشیده شده است؟
اتاق شومینه میزبان جلساتی با غرفه داران ملی و بین المللی در زمینه طراحی داخلی، تهویه مطبوع، تبرید، لوله کشی، مواد، گرمایش، سخت افزار و فناوری و همچنین سایر نمایشگاه های صنعت خانگی خواهد بود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک


ExpoElectronica بزرگترین نمایشگاه بین المللی الکترونیک در روسیه و EAEU از نظر تعداد غرفه داران و بازدیدکنندگان است که نشان دهنده کل زنجیره تولید از ساخت قطعات تا توسعه و مونتاژ سیستم الکترونیکی نهایی است.

برای 26 سال، ExpoElectronica رویداد برتر صنعت بوده است که توسعه دهندگان الکترونیک، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، کاربران نهایی، سازمان های خدماتی، یکپارچه سازان و سایر نمایندگان صنعت علاقه مند به تبلیغ و خرید محصولات مرتبط را گرد هم می آورد. مزایای اصلی:

پربازدیدترین نمایشگاه صنعت الکترونیک در روسیه و EAEU
ترکیب کیفی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان
ROI بالا برای غرفه داران
ما نماینده طیف گسترده ای از توسعه دهندگان و سازندگان روسی و بین المللی هستیم.
بهترین فرصت برای توسعه همکاری های بین المللی و منطقه ای
به بزرگترین جامعه در صنعت الکترونیک بپیوندید!

گمرک

مسکو، روسیه)

مُسْکو (به روسی: Москва تلفظ: ماسکْوا) (به انگلیسی: Moscow) پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور روسیه است. این شهر با جمعیت ۱۲,۶۳۲,۴۰۹ نفر[۱] دومین شهر پرجمعیت در قاره اروپا پس از استانبول ، و یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان است. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ایالت فدرالی مرکزی قرار دارد و در روسیه اروپایی واقع شده‌است.

این شهر از مهم‌ترین مراکز سیاسی، اقتصادی، مذهبی، تاریخی، مالی، آموزشی و ترابری فدراسیون روسیه و اروپا به‌شمار می‌آید. کاخ کرملین، قلعه‌ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس‌جمهور روسیه و استقرار قوه مجریه این کشور است. این شهر در دوران اتحاد جماهیر شوروی نیز پایتخت آن کشور بود.

۴ فرودگاه بین‌المللی، ۹ ایستگاه راه‌آهن و متروی مسکو که یکی از عمیق‌ترین تونل‌های دنیاست، در این شهر قرار دارند. مترو مسکو با ۲۳۶ ایستگاه پس از متروی توکیو، بیشترین مسافران را در بین سیستم‌های متروی دنیا جابجا می‌کند.

کلان‌شهر مسکو از نظر دارا بودن مؤسسات علمی، ورزشی و آموزشی از رتبه خوبی در سطح جهان برخوردار است؛ به‌طوری که بیش‌ترین امکانات ورزشی را در کل جهان به خود اختصاص داده‌است. مسکو یکی از دوازده شهر قهرمان Города-герои به حساب می‌آید که عنوانی افتخاری برای شهرهایی ست که در زمان شوروی و به هنگام وقوع جنگ جهانی دوم، مردمانش فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بسیاری از خود نشان دادند.[۲]

شبکهٔ پیچیدهٔ بزرگراهی در مسکو حاکم است که از بزرگراه‌های عریض و بسیار ایمن و با سطح امکانات بالا تشکیل شده‌است.

نمایشگاه بین المللی شومینه، اجاق گاز و اجاق گاز در روسیه، NIS و کشورهای بالتیک

ساخت و سازهای عمرانی و برج‌های مسکونی در مسکو بی‌شمار است و اکثر مساکن مسکو را برج‌های مسکونی بلند و لوکس تشکیل می‌دهند.

نام مسکو برگرفته از نام رود موسکوا است. در روسی قدیم آن را (گرات ماسکوف) به معنای شهرِ کنارِ [رودِ] مسکو می‌گفتند. نخستین اشاره به نام این شهر در سال ۱۱۴۷ دیده می‌شود زمانی که یوری دولگوروکی شاهزاده ناوگورود-سورسکی را با این جملات فراخواند: «ای برادر، نزد من آی، به مسکو.»یک نقاشی تاریخی از میدان سرخ به سال ۱۸۰۱ میلادی. میدان سرخ مرکزی‌ترین بخش مسکو محسوب می‌شود.
فیلمی از مسکو در سال ۱۹۰۸، در زمان امپراتوری روسیه.

۹ سال بعد، در سال ۱۱۵۶، شاهزاده یوری دالگاروکی روستوف دستور ساخت یک دیوار چوبی، یعنی کرملین را داد، دیواری که شهر تازه‌بنیاد را محصور می‌ساخت و پس از آن چندین بار نیازمند بازسازی شد.

طی حملات سال‌های ۱۲۳۷–۱۲۳۸، مغولان این شهر را سوزانده و با خاک یکسان کرده و ساکنانش را کشتند. در دوران پس از آن، مسکو بازسازی شد و در ۱۳۲۷ پایتخت امیرنشین مستقل ولادیمیر-سوزدال گشت. موقعیت مطلوب آن بر سرچشمه رودخانه ولگا به توسعه پایدار آن کمک کرد و رفته‌رفته این شهر به یک امیرنشین باثبات و مرفه، به نام دوک‌نشین بزرگ مسکو تبدیل شد و طی سال‌های پیاپی شمار زیادی از پناهندگان را از سراسر روسیه جذب کرد.

در حکومت ایوان یکم، مسکو جایگزین شهر تِوِر به عنوان مرکز سیاسی ولادیمیر-سوزدال شد و تبدیل به تنها مرکز گردآوری باج و خراج برای زمامداران مغول و تاتار گشت. ایوان با پرداخت سهمی بالا، موفق به کسب یک امتیاز مهم از خان شد که بر اساس آن مسکو بر خلاف امیرنشین‌های دیگر، در میان پسرانش تقسیم نشد، بلکه دست‌نخورده به فرزند ارشد او رسید.

با گذر زمان مخالفت مسکو علیه سلطه خارجی افزایش یافت و در سال ۱۳۸۰، شاهزاده دیمیتری دونسکی سپاه متحدی از روس‌ها را در نبرد کولیکوو علیه تارتارها رهبری کرد و به پیروزی رسید. با این حال این نبرد، تعیین‌کننده نبود و تنها دو سال بعد از آن، مسکو زیر پای لشکریان تختامیش لگدمال شد. سرانجام ایوان سوم، در سال ۱۴۸۰ روس‌ها را از یوغ تاتارها آزاد کرد و مسکو را تبدیل به مرکز قدرت در روسیه نمود. تحت حکومت ایوان سوم این شهر پایتخت یک امپراتوری گسترده شد که در نهایت زمانی همه روسیه امروزی و سرزمین‌های دیگر را دربر گرفت.

در سال ۱۵۷۱ تاتارهای کریمه به مسکو حمله کردند و همه چیز، به‌جز کرملین را سوزاندند.

آب و هوا

وضعیت آب و هوای مسکو در طول فصول سال به شکل متفاوتی تغییر می‌کند. تغییرات سالانه دما، از نوامبر تا مارس دما کاهش می‌یابد و میانگین دماها در این ماه‌ها متغیر است، به‌طور کلی از -9.1 درجه سانتی‌گراد تا -7.6 درجه سانتی‌گراد. بالاترین دماها نیز از -4 درجه سانتی‌گراد تا 2.6 درجه سانتی‌گراد می‌رسند. در زمینه بارندگی، از ماه مه تا اکتبر، میزان بارندگی افزایش می‌یابد. همچنین، در ماه‌های نوامبر تا مارس، برف نیز رخ می‌دهد و معمولاً در هر ماه حدود 10 تا 18 روز برفباری دیده می‌شود. در فصل تابستان، ساعات روشنایی روز به حدود 9.3 ساعت افزایش می‌یابد، در حالی که در ماه‌های زمستان نور خورشید کمتری را تجربه می‌کنید و در ماه دسامبر، میانگین زمانی که نور خورشید حاضر است، به 0.6 ساعت می‌رسد. به طور کلی مسکو دارای اقلیم قاره‌ای مرطوب با زمستانهایی طولانی و سرد و تابستانهایی کوتاه و گرم می‌باشد. مسکو چهار فصل سال را داراست؛ گرچه زمستان اغلب طولانی و دیگر فصول کوتاهترند چون که در منطقه قطب قرار دارد و در ماه زمستان (به خصوص ماه فوریه و ژانویه) یخ می‌زنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *